» مطالب » محصولات » محصولات شیمیایی » راه‌اندازی شبکه فروش و توزیع محصولات دکتر اشنل در ایران
محصولات شیمیایی

راه‌اندازی شبکه فروش و توزیع محصولات دکتر اشنل در ایران

اسفند 13, 1401 زمان مطالعه: 2 دقیقه 7099

شرکت آفتاب تجارت سامان با همراهی دکتر اشنل آلمان اقدام به راه‌اندازی شبکه فروش و توزیع محصولات دکتر اشنل در ایران نمود. شوینده‌های صنعتی دکتر اشنل سازگار با محیط زیست می‌باشد.

شرکت دکتر اشنل یکی از اعضای طرح مدیریت زیست محیطی و ممیزی اتحادیه اروپا و ثبت شده در این اتحادیه تحت عنوان EMAS است. دکتر اشنل در بیانیه زیست محیطی خود، فعالیت‌های زیست محیطی و داده‌های زیست محیطی شرکت مانند میزان مصرف منابع انرژی، انتشار گازهای گلخانه‌ای، زباله‌ها و موارد دیگر را به‌صورت مفصل شرح می‌دهد.

باید اشاره کرد که شرکت دکتر اشنل عضو منشور پاکیزه‌سازی پایدار (A.I.S.E) نیز می‌باشد. این تصمیم داوطلبانه تولیدکنندگان اروپایی محصولات پاکیزگی و بهداشتی با تمام چرخه زنجیره تامین محصولات از خرید مواد اولیه تا نوع استفاده مرتبط است. در نتیجه شرکت‌هایی که به‌صورت مداوم پارامترهای مربوط به محیط زیست را در زنجیره تامین و فرایند تولید خود رعایت می‌کنند، گواهی منشور پاکیزه‌سازی پایدار را دریافت می‌کنند.

برند دکتر اشنل پایدارترین برند محصولات پاکیزگی حرفه‌ای است!

“هسته اصلی مدیریت برند دکتر اشنل بیش از 40 سال قدمت دارد. ارزش‌های پایداری در توسعه محصول گرفته تا ارتباطات و … همواره راهنمای اصلی ما بوده‌اند. تا به امروز تمام نوآوری‌های محصولات دکتر اشنل با مزایای منحصر به ‌فردی مانند بهبود سلامت انسان‌ها، بهره‌وری اقتصادی و سازگاری با محیط زیست همراه بوده‌اند.” (هیئت داوران جایزه پایداری آلمان) ”

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

گروه رسانه آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×