» مطالب » اجتماعی و فرهنگی » پیام نوروزی مدیرعامل آفتاب تجارت سامان
اجتماعی و فرهنگی - مصاحبه

پیام نوروزی مدیرعامل آفتاب تجارت سامان

اسفند 29, 1401 زمان مطالعه: 3 دقیقه 100166

نوروز از مهمترین و کهنترین رسوم فرهنگی نزد ما ایرانیان است که سرآغاز آن در روز اول فصل بهار با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداوند متعال است که بار دیگر دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد. بهار بهانه‌ای برای نو شدن با سرود طرب‌انگیز است و با اشتیاق و سربلندی به استقبال آن می رویم.

با فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو و همچنین تقارن آن با ماه مبارک و پرفضیلت رمضان، تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به خانواده بزرگ آفتاب تجارت سامان، همکاران گرامی و خدمت گزاران این صنف و خانواده‌های معززتان تقدیم می‌دارم.

خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف و عنایت بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر صحیح زندگی بگذاریم. امیدوارم که با همت خود در سال جدید نیز برگهای زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت خدمات کشورمان بیفزاییم و به فضل الهی به جایگاه‌های  بالاتری دست یابیم. ما باور داریم با رفتار شایسته و حرفه‌ای و تمرکز بر اهداف راهبردی خود می‌توانیم همواره در مسیر رشد و تعالی قرار گیریم و موفقیت‌های چشمگیری را رقم بزنیم.

در سالی که گذشت به ياري خداوند متعال و همت همکاران گرامی آفتاب تجارت سامان، شاهد دستاوردهاي قابل توجهي در حوزه ارائه خدمات و محصولات در صنعت خدمات کشورمان بوديم و همچنین در این راستا آفتاب تجارت سامان توانست در سال 1401 الگوی مهندسی پاکیزگی را مبتنی بر استاندارد سیستم مدیریت کیفیت و منطبق بر استاندارد سیستم مدیریت صنعت پاکیزگی با استفاده از محصولات دکتر اشنل آلمان(مواد شوینده صنعتی سازگار با محیط زیست) در پروژه‌های خود پیاده‌سازی کند. خداي سبحان را شاکريم که با همکاری، همدلی و همراهي دلسوزانه و ستودنی شما همکاران زحمتکش توانستيم برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از این صنعت و همچنین ارتقای سلامت، ایمنی و مسائل محیط زیست قدم‌هايي مؤثر و موفق در راستاي پيشرفت شرکت برداريم. در اين مسير ضمن پويايي در کيفيت ارائه شده موفق شدیم مجموعه گسترده‌ای از اقدامات زیرساختی، اجرایی عملیاتی، فرآیندی و آموزشی که هدف از آن، ارائه مدل و راهکار موثر در حوزه صنعت پاکیزگی ایران بود را به اجرا درآوریم، عملیاتی سازیم و توسعه دهیم.

در سال 1401 با چالش‌ها و دشواري‌هاي بسياري رو به رو بوديم؛ ولی با وجود همه سختی ها توانستیم با مشارکت، تلاش گروهي و شناسایی نقاط ضعف و قوت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، کنارهم براي رسيدن به اهداف‌مان تلاش کنیم و در راستای ماموریت و چشم انداز شرکت آفتاب تجارت سامان گام برداریم و در طی این راه موفق شدیم پس از دریافت پروانه فعالیت مرکز کارآموزی و جوارکارگاهی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، آکادمی “آموزش، توسعه و توانمندسازی آفتاب سامان” را راه اندازی نماییم. همکاران من با غيرت، معرفت و علاقه‌اي که به سازمان داشتند هر روز بيشتر از روز قبل به آموختن و ساختن و بهبود پرداختند. کنار هم آنقدر آموختيم و گام نهاديم و ساختيم تا جايي که پويايي و رشد در فرهنگ سازماني ما ماندگار شد و فزونی یافت. امروز، ما به گذشته خود افتخار مي‌کنيم زیرا تمام شرايط ديروز ما فرصتي بود براي دستيابي به شرايط امروز. امروز به پشتوانه سرمايه‌اي که داريم بيش از هر زمان ديگري اطمينان داريم که آينده از آن ماست. سرمايه ما همکاران ما هستند که اگر فداکاري‌هايشان نبود بدون اغراق امروز اسمي از آفتاب هم نبود. اکنون به پشتوانه اين سرمايه بزرگ و ارزشمند سال 1402 برای ما مسیر روشن و همواری را نوید می‌دهد که مبتنی بر یک برنامه‌ریزی استراتژیک و هدفمند برای پیشروی و حرکت رو به رشد و بهبود مداوم است.

یکی از برنامه ها و اهداف استراتژیک شرکت آفتاب تجارت سامان این است که با بهره‌گيري از نیروی های انسانی مستعد،  کارآمد، پویا، تلاشگر و جوان در کنار نیروهای باتجربه و متخصص و همچنین با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و برنامه‌ریزی‌هاي تعالي سازماني به گونه ای عمل نماید که علاوه بر نوآوری و توسعه، سطح رضایتمندی مشتریان درونی و بیرونی را نیز در راستای اهداف تعالی گروه مالی سامان و شرکت ارتقا بخشیده و با این پتانسیل عظیم در سال جدید پیشرو در خلق، پیاده‌سازی و عملیاتی‌کردن ایده‌های صنعت خدمات کشور باشد. چنین رویکردی باعث شده است که ما در تمام سال‌های فعالیت خود همواره در بازه‌های زمانی مختلف با نوآوری‌ها و خلق ایده‌های جدید، تعیین‌کننده روند بازار باتوجه به اهمیت موضوع برند‌محوری و آینده‌نگری، بهترین خدمات و محصولات حرفه‌ای را عرضه کنیم. امید است درسالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت و خدمتگزاری بهتر و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

در آستانه ورود به سال جديد از همه همکاران پرتلاش خواستارم؛ با ارتقاء سطح دانش و بينش خود، تعالي سازماني و روحيه مشارکت جويي در اجراي برنامه‌هاي پيشِ رو، همدل و همگام و با تلاشي مضاعف در جهت توسعه و بهبود شرکت گام برداشته تا با استعانت از درگاه خداوند متعال شاهد بالندگي و تحولات بنيادين بيشتري در آفتاب تجارت سامان باشيم. یادمان باشد اگر مي‌خواهيم زندگي بهتري داشته باشيم بايد در ابتدا بزرگ اندیش باشیم تا در امتداد چنین اندیشه‌ای بتوانیم رشد کنيم؛ تنها راه رشد، تغيير و تنها راه تغيير، آموختن چيزهاي جديد است. یادمان باشد در زندگی چالش‌ها و تهدیدها را به فرصت و فرصت ها را به موفقیت تبدیل کنیم و برای موفق بودن و خوب زندگی کردن جنگجویی توانمند، صبور، بانگیزه، محکم و مهربان باشیم زیرا این خود ما هستیم که میتوانیم موفقیت را بیافرینیم و اين شما هستيد که مي‌توانيد به ياري خداوند متعال با مجموعه‌اي از دست‌هاي به هم پيوسته و دل‌هاي يکي شده، در کنار یکدیگر آينده اين شرکت را بسازید.

در پایان، سال جديد را به همه مشتریان وفادار و همکاران باانگیزه، پرتلاش و زحمتکش خانواده بزرگ و صمیمی آفتاب تجارت سامان و گروه مالي سامان تبريک و شادباش عرض مي‌کنم و از زحمات یکایک شما عزیزان تشکر میکنم.

برایتان در آغازین روز سال نو و در این فرصت نو، شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن، آرزومندم.

سعید امامی مقدم

نوروز 1402

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

گروه رسانه آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×