» مطالب » نمایشگاه‌ها » بین المللی » اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت رستوران
بین المللی - نمایشگاه‌ها

اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت رستوران

بهمن 22, 1401 50177

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران، فست فود، کترینگ و تجهیزات و صنایع وابسته در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار گردید. شرکت آفتاب تجارت سامان در این نمایشگاه با معرفی محصولات دکتر اشنل شویندهای اختصاصی آشپزخانه‌ها و کترینگ‌ها شرکت نمود.

صنعت رستوران ، فست فود، کترینگ و تجهیزات و صنایع وابسته یکی از صنایعی است که با رشد شتابان رو به رو شده است. بر اساس آمارها در سال ۲۰۱۶ میلادی، رستوران‌ها فروشی بالغ بر ۷۸۳ میلیارد دلار را تجربه کرده‌اند که این موضوع سرمایه‌گذاران زیادی را برای ورود به این صنعت ترغیب می نماید. همچنین براساس آمار مرکز آمار، مردم ایران سالانه بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد تومان برای رفتن به رستوران و یا سفارش غذا از رستوران هزینه میکنند، که این امر نسان از پر سود بودن بازار رستوران‌داری در ایران دارد. همین امر سبب شده تا در سال‌های اخیر همایش‌ ها و نمایشگاه های زیادی با موضوع رستوران و فست فود در کشور برگزار شود. همگام با این رشد و توسعه، نمایشگاه های تخصصی این صنعت نیز شکل گرفتند. با برگزاری نمایشگاه صنعت صنعت رستوران ، فست فود، کترینگ و تجهیزات و صنایع وابسته، شاهد تجمیع صنعتگران و تجار و فرایند تبادل افکار و انتقال ایده ها می توان توقع رشد و ارتقا بیشتر این صنعت را بیش از پیش خواهیم داشت.
اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران ، فست فود، کترینگ و تجهیزات و صنایع وابسته از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه بین المللی فرصت خوبی برای کسب و کارهای فعال در این زمینه برای افزایش تعاملات تجاری، توسعه شبکه فروش و بازاریابی بود.
این نمایشگاه با اهدافی چون ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی ها،ایجاد امکان گفتگو و تعامل با مدیران ارشد شرکت ها وعقد قرارداد بین رستوران داران و شرکت ها، عرضه آخرین محصولات و تکنولوژی های این صنعت، جذب مشتریان جدید از داخل وخارج کشور و… برپا شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 1.00
Avatar

گروه رسانه آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×