» مطالب » خدمات » راهبری مجتمع‌های چندمنظوره » مدیریت و راهبری برج‌های مسکونی و تجاری گلسا به آفتاب تجارت سامان واگذار شد
راهبری مجتمع‌های چندمنظوره

مدیریت و راهبری برج‌های مسکونی و تجاری گلسا به آفتاب تجارت سامان واگذار شد

اسفند 11, 1401 زمان مطالعه: 3 دقیقه 90188

خبرنگار رسانه آفتاب از پیوستن برج‌های مسکونی و تجاری گلسا به پروژه های آفتاب تجارت سامان خبر داد…

مدیریت و راهبری برج‌های مسکونی تجاری گلسا به آفتاب تجارت سامان واگذار شد. پروژه برج های مسکونی گلسا در زمینی به مساحت 7500 متر مربع در سال 1392 با عملیات خاکبرداری آغاز به کار کرد. التزام به اصول و قوانین جاری در طراحی اصیل و مدرن ساختمان سازی، نظم و قانونمندی در کلیه مراحل اجرا، رضایتمندی مشتری، رعایت اصول قراردادی، اجرای کار با استفاده از بهترین مصالح از اصول اولیه اجرای این پروژه است.

گلسا دارای 41000 متر مربع زیر بنای ناخالص،  21300 متر مربع مفید مسکونی مشتمل بر 221 واحد و 1840 متر مربع تجاری در قالب 8 باب مغازه و بیش از 300 واحد پارکینگ در سه طبقه زیرزمین است. این پروژه توسط مهندس حمید جابر انصاری راه اندازی و اجرا شده و از اسفندماه 95 واگذاری واحدهای آن آغاز شده است. گلسا در جوار مجموعه ورزشی شهید شیرودی و فدراسیون های مختلف ورزشی واقع شده است و قرارگیری آن در شعاع 300 متری بوستان قدیمی هنرمندان و فرهیختگان، این مجموعه را در مرتبه ای کم نظیر قرار داده است.

مجتمع عظیم گلسا با دسترسی آسان به شریان های اقتصادی و بازرگانی و بازارهای اصلی و فروشگاه های شهر و قرارگیری در محدوده اماکن دولتی و وزارتخانه ها و مراکز بانک و بیمه، جذابیت های فراوانی را برای مشتریان و ساکنین فراهم آورده است.

زندگی در محله ای با قدمت و اصالت فرهنگی و  در عین حال نزدیکی به بزرگراه شمالی-جنوبی شهید مدرس و سهولت دسترسی به ایستگاه خط 1 متروی تهران (طالقانی و هفت تیر) توانسته همه ویژگی های یک محیط مطلوب را رقم بزند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 3.33
Avatar

گروه رسانه آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×