» مطالب » اجتماعی و فرهنگی » مسئولیت‌های اجتماعی » برگزاری مراسم جشن پایان سال با حضور مدیرعامل آفتاب تجارت سامان
مسئولیت‌های اجتماعی - مصاحبه

برگزاری مراسم جشن پایان سال با حضور مدیرعامل آفتاب تجارت سامان

اسفند 25, 1401 200501

به گزارش رسانه آفتاب، جشن پایان سال کارکنان آفتاب تجارت سامان با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت در محل سازمان مرکزی آفتاب تجارت سامان برگزار شد.

در آستانه‌ی بهاری دیگر خانواده بزرگ آفتاب تجارت سامان در جشن پایان سال این شرکت حضور یافتند تا با سپاس از زحمات و تلاش تمامی کارکنان زحمتکش و توانمند یک سال دیگر در کنار هم بودن را جشن بگیرند و با امیدی مضاعف در جهت رسیدن به اهداف و موفقیت هرچه بیشتر مجموعه و خود، در سال جدید گام بردارند.

نوروز یادگار کهن و ماندگار نیاکان ماست و هر سال که به این عید باستانی نزدیک می‌شویم به رسم گرامی داشت و احیاء سنت‌ها و ارج نهادن به آئین و رسوم گذشتگان، علاوه بر خرید برای خانه و استقبال از سال جدید، هدایایی را نیز برای عزیزانمان خریداری می‌کنیم. این موضوع در مورد شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز صادق است. آنها نیز با نزدیک شدن به عید نوروز و پایان سال کاری به منظور گرامی‌داشت نوروز و استحکام روابط حسنه بین کلیه همکاران جشنی را تدارک می‌بینند. و معمولا در سازمان‌ها مرسوم است که آخرین روز سال را جشن بگیرید تا با یک انرژی مضاعف با کمک یکدیگر برای روزها و سال‌های آینده برنامه‌ریزی و تلاش نمایند.

مهندس امامی‌مقدم در بخشی از سخنان خود در این مراسم عنوان نمودند امسال سال سختی را داشتیم و سال پیش‌روی سخت‌تری خواهیم داشت و این سختی را باید با تلاش، همفکری و همدلی پیش ببریم و می‌بایست مسیر توسعه شرکت را با تلاش مضاعف و با کمک همدیگر جلو ببریم.

وی در بخشی از سخنان خود گفت انتظار من از همکاران این است که هر کدام در حوزه‌ی کاری خود با مطالعه و تفکر بیشتر ضمن افزایش دانش خود شرکت را در مسیر توسعه یاری کنند و همگی در جهت تقویت کار تیمی تلاش مضاعف نمایند.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

گروه رسانه آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×